Sayfalar

8 Mayıs 2013 Çarşamba

sünnet ve doğum izni

Umut hızla büyüyor.Evetttt...yakında işe başlayacağım için oğluşumu sünnet ettirmeye karar verdik.Ne kadar erken olursa o kadar iyiymiş özellikle çocuğun psikolojisi açısından...Ben işe başlayınca Umuduma babaannesi bakacak sünnet olduktan sonra bir parça huysuzlanabilir,en azından ben yanında olayım istiyorum.Aslına bakarsanız düşündükçe kendimi kötü hissediyorum.Canı acıyacak diye...Anne olmak garip bir duygu
  İşe başlayacağım dedim ama daha doğum öncesi rapor paramı alamadım.İnternetten baksamda hangi evrak nereye veriliyor anlamadım.(Sanki kes kopyala yapmışlar hep aynı bilgiler)Ben 37. haftaya kadar çalıştım.Doğum öncesi kullanmam gereken 8 haftanın 5 haftasını sonra kullanmak istedim.Sağlık durumum iyi olduğu için doktorumdan 3hafta kalıncaya kadar çalışabilir raporu almıştım.İşte bu rapor ve daha sonra aldığım doğum öncesi rapor,doğum raporu ve doğum sonrası raporumun aslını iş yerime verdim.Meğerse sgk vermem gerekiyormuş.Ayrıca iş yerim manuel giriş yapmamış.dolayısıyla paramı alamadım henüz...170 aradım defalarca bana dosya takibi verdiler ama hiç biri söylemedi evraklarınız görünmüyor diye...iş yerimden aslını istiyorum merkeze İstanbul a gönderdik diyorlar...Doğum sonrası yaşadığım strese bakın...Yazımı okuyup ta soru sormak isteyen olursa yardımcı olurum bildiğim kadarıyla özel sektör çalışanım ben...
   Umarım yarın her şey yolunda gider ve Umudumun canı çok yanmaz...



1 yorum:

Unknown dedi ki...

canım vallahi hamile hamile o dertlerle uğraşmak hiç iyi olmuyor gerçekten. hele de sonra bebekle uğraşmak daha da zordur eminim.
ben de hiç anlamıyorum ne yapacağım bilmiyorum ama bakalım zamanla inşallah öğreneceğiz.
ben de hamileliğim çok zor geçtiği için 1.5 ay rapor aldım ... raporu al insan kaynaklarına ver al ver hala daha raporlu olduğum dönemin maaşını alamadım.o halde uğraşmak işkenceydi, zaten doktora bile zor gidiyordum.
sünneti de olmuştur herhalde bu yazı eski tarihli.
bu aralar herkes doğar doğmaz yaptırıyor, ben ne yaparım bilmiyorum.
Rabbim damatlıklarını da göstersin inşallah.

Yorum Gönder

Umutla konuşmak isterseniz buraya yazın lütfen...