Sayfalar

15 Aralık 2013 Pazar

Bebeğim bugün itibariyle 10.ayını doldurdu.Zaman hızla geçiyor.Geçen yıl bu zaman açıköğretim sınavına karnım burnumda seninle girmiştim.Bugün beni kapıda bekledin...İlerleyen zamanda ben seni bekleyeceğim sırayla bebeğim:)
  Uzun süredir sayfamıza birşeyler yazamadım.Günler o kadar yoğun ve yorucu geçiyor ki.İş,evin işleri yetişemiyorum.çok yoruluyorum.Sende hareketlisin, yanından bir dakika ayrılamıyorum evin işlerini sen uyuyunca yapabiliyorum.Şikayetim yok ama işleri yetiştiremediğim için  daha düzenli olsun istiyorum olmuyor:(
    Büyüdükçe daha çok bağlanıyorum sana .Sabahları o kadar erken başkası kaldırsa kavga çıkardı herhalde sen güldürüyorsun beni...Sabahın altısında 'şişt' diye beni uyandırman hoşuma gidiyor.(uykusuz gün boyu dolaşıp işyerin de yanlışlar yapıyorum ama ;))obur bir çocuk olman beni mutlu ediyor.Biz ne yersek istiyorsun ama 1 yaşına kadar şeker ve tuz yasak veremiyorum.Ama senin için hazırladığım yiyecekleri yiyorsun her zaman .Bu aralar kendi kendine oynuyorsun uzun süre.Kırmızı arabanı çok seviyorsun onunla odanı dolaşıyorsun emekleyerek.ne tatlı şeysin bebeğim sen .İyi ki varsın bebeğim seni seviyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Umutla konuşmak isterseniz buraya yazın lütfen...